Ryhmäliikunta-aikataulu

<< Viikko 18 Viikko 19 Viikko 20 >>

SALI 1

Maanantai
07.05.2018
10:00-10:45
Senkku-jumppa
Jenni Mynttinen
11:00-11:55
Crosstraining
Piia Andelin
17:00-18:00
Kick Up
Paula Rekola
18:10-19:10
LesMills Bodypump
Johanna Saarinen
19:20-20:05
LesMills Tone
Paula Rekola
Tiistai
08.05.2018
17:30-18:15
LesMills Sh´bam
Johanna Saarinen
18:20-19:20
LesMills Bodycombat
Jonna Saarinen
Keskiviikko
09.05.2018
10:00-10:45
Äiti-lapsi jumppa (saa tulla myös ilman lapsia)
Piia Andelin
17:00-17:50
Crosstraining (alkeet)
Piia Andelin
18:00-19:00
Crosstraining
Piia Andelin
18:00-19:00
Pilates
Suvi Suomi-Sallinen
Ei tuntia ❗️❗️❗️
Torstai
10.05.2018
10:30-11:30
LesMills Bodypump
Paula Rekola
11:40-12:40
Dance Twerk
Johanna Saarinen
12:45-13:15
LesMills Grit
Jonna Saarinen
17:00-18:00
LesMills Bodypump
Paula Rekola
HUOM!!! Aamu-tunti, helatorstai!
18:05-19:05
Stay Up
Piia Andelin
Helatorstai, ei tuntia!!!
19:10-20:10
Dance Twerk
Johanna Saarinen
Helatorstai, AAMU TUNTI!!!!
Perjantai
11.05.2018
17:00-17:55
Zumba
Katri Halinen
EI TUNTIA!!!
18:00-19:00
Kahvakuula
Piia Andelin
Lauantai
12.05.2018
09:50-10:50
#kohtihuippua
Piia Andelin
keskusurheilukentällä :-)
11:00-12:00
Dance Twerk
Johanna Saarinen
Sunnuntai
13.05.2018
13:00-13:30
LesMills Grit
Jonna Saarinen
Ei tuntia, äitienpäivä <3 siirretty torstaille 10.5.
17:15-18:40
Jooga (jatko)
Ulla Äyri
18:45-19:55
Jooga (alkeet)
Ulla Äyri

SALI 2

Maanantai
07.05.2018
Tiistai
08.05.2018
19:30-20:30
Spinning varaus (saa tulla myös ryhmäliikuntakortilla)
Antti Salo
peruttu!!!
Keskiviikko
09.05.2018
19:00-20:00
Spinning
Paula Rekola
Torstai
10.05.2018
18:05-18:55
LesMills RPM + core
Johanna Saarinen
Ei tuntia, helatorstai!!
Perjantai
11.05.2018
Lauantai
12.05.2018
10:00-11:00
Spinning
Paula Rekola
Sunnuntai
13.05.2018

 

Les Mills Bodypump

Les Mills Bodypump: haastavaa lihaskuntoharjoittelua musiikin tahdissa. Tunti sopii aloittelijoille sekä naisille että miehille. Tunnissa tehokas koko vartalon treeni. Koska Les Mills Bodypump on yksinkertaista, pääset helposti alkuun. Tunnin tehokkuus takaa, että huomaat tulokset nopeasti. Välineinä käytetään step-lautaa, levytankoa ja -painoja.

Les Mills Bodyvive

Les Mills Bodyvive: miellyttävä treeni, jonka voi helposti mukauttaa omaan kuntotasoon sopivaksi. Les Mills Bodyvive on iloista ja energistä, se vahvistaa kehoa ja parantaa liikkuvuutta mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Tunti sopii loistavasti kaikille, jotka vasta aloittelevat treenaamista. Tunnilla käytetään vive-palloja ja kuminauhaa tehostamassa sekä syke- että lihaskuntoharjoitteita.

Les Mills Bodyattack

Les Mills Bodyattack: tässä energisessä intervallitreenitunnissa yhdistyvät atleettiset aerobiset liikkeet sekä voimaa ja kehonhallintaa kehittävät liikkeet. Les Mills Bodyattack on 60 minuutin pituinen tunti, jossa on sykehuippuja ja 11 kappaletta. Jokaisessa kappaleessa keskitytään erilaisiin harjoituksiin, jotka kehittävät aerobista kuntoa ja kestävyyttä.

Les Mills Sh’bam

Les Mills Sh’bam: yksinkertaiset, kuumat ja trendikkäät tanssiliikkeet tekevät SH´BAM-tunnista täydellisen tavan kohottaa kuntoa. Samalla koet olevasi tanssiparketin tähti, vaikka se ei olisikaan tyypillisintä sinua. Liikkeitäsi tahdittaa listaykkösiksi nousseet biisit, tanssimusiikki, jota soitetaan suosituimmissa yökerhoissa, klassikkokappaleiden remix-versiot ja modernit latinorytmit. Les Mills Sh’bam on ylivoimaisesti hauskin ja sosiaalisin treeni.

 

 

Les Mills Bodycombat

Les Mills Bodycombat: laji, josta saa valtavasti voimaa ja energiaa. Voit toteuttaa unelmasi kamppailulajien hallitsemisesta ja kaiken lisäksi se on hauskaa! Haasta kuviteltu vastustajasi inspiroivan musiikin säestyksellä ja eri kamppailulajien (kuten karate, kungfu, kickboxingin ja muay thain) tehokkaita tekniikoita hyödyntäen.

Les Mills RPM

Les Mills RPM: sisäpyörätreeni mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Lähde maastoon improvisoivan vetäjän opastuksella, joka johtaa ryhmän läpi mäkien, suorien, vuorenhuippujen ja intervallien. Löydä sisäinen atleettisuutesi, hikoile ja anna kaikkesi saavuttaaksesi endorfiinipurkaus.

Les Mills CXWorx

Les Mills CXWorx: dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia, mikä parantaa myös yleistä hyvinvointia. Puoli tuntia kestävä Les Mills CXWorx on kaikki, mitä tarvitset tehokkaaseen keskivartalotreeniin.

Alfamover Alfamover